tisdag 27 juli 2010

Dåligt samvete

Jag älskar verkligen att ha semester.
Varje år brukar jag ha en vecka i Stockholm. Träffa kompisar och pride, det brukar vara superkul!
Dock föranleder det ett fruktansvärt dåligt samvete.
Jag tycker verkligen inte om att vara ifrån mina älskade katter så länge.
Både Henke och min mamma kommer att komma hit och klappa på dem under veckan men det är inte riktigt samma sak.... Ingen kan ju ta hand om mina barn lika bra som jag.
Idag har jag försökt döva samvetet lite genom att vara hemma och ägna tid åt katterna hela dagen. Fram till klockan 4 på eftermiddagen låg jag i sängen och läste samtidigt som jag klappade dem. Sedan har jag försökt fixa lite här hemma varvat med kel.
Jag har ännu inte börjat packa och disk ska diskas men det ordnar sig...
Jag har några timmar i morgon också...
Hur kul det än kommer att bli så kommer jag att sakna mina katter så otroligt mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar