söndag 25 juli 2010

Så klantigt!

Då jag lämnade er igår hade jag hamnat i em harmonisk semesterkänsla och livet kändes riktigt bra.
Henke kom förbi och vi kollade på film och fikade. RIKTIG fika med kanelbullar och té.
Henke var på sitt bästa humör och vi skrattade och skojade. Han var lite sugen på att besöka Bee och två kompisar funderade på att titta förbee senare så jag bestämde mig för att hänga på. Jag är ju inte så svårövertalad då det gäller just Bee.
Vi bestämde oss för att äta på S.P.I.C.E innan. Det var soligt och uteserveringen var inte fullsatt så förutsättningarna för en bra middag var stora.
Vi fick beställa och maten kom in ganska fort och trots att jag inte kunde hålla med om att det var starkt, så som jag bad om, så smakade det bra.
Ingen i personalen kom under middagen förbi och frågade om det smakade bra eller om vi ville ha något mer. Jag kan leva med detta även om jag tycker att det är ett konstigt beteende men sedan rann bägaren över. Det tog mig 25 minuter från att jag bad om notan tills jag fick betala. (Det var fortfarande inte fullsatt på något vis).
Då notan äntligen kom så var jag ruskigt irriterad. Jag signerade och strök över dricksalternativet, reste mig och gick.
Genast blev jag på bättre humör då vi oväntat träffade på Annika och Maria, kompisar från Stockholm, med sällskap. Vi all gick till Bee och hade så fantastiskt trevligt sittande på uteserveringen. Senare på kvällen/natten upptäckte jag att jag inte fått med mig mitt kort från restaurangen och måste därför åka in och hämta det idag. SÅ KLANTIGT!! Henke fich lösa ut mig från Bee och jag var ruskigt irriterad på mig själv.
Men Bee var trevligt och Jonas spelade så otroligt bra. Trots detta så var det med gädje jag förenades med kudden och stensomnade.

Idag har jag tagit det lugnt och tvättat lite. Nu är det snart dags att hämta mitt visakort och kanske blir det middag på Bee efter detta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar