söndag 14 november 2010

Barbee 1 år = Party!


Emma och jag

Det har redan gått ett år sedan Markus öppnade sin klubb Barbee.
Ett år av riktigt bra fest om du frågar mig.
Barbee har snabbt blivit mitt favvoställe på lördagskvällen.
Det är alltid fullt med partyglada människor och personalen är stadens bästa.
Det är fler än jag som återkommer varje helg och jag har fått många nya kompisar.
Igår var det alltså jubileumsparty.
Jag och Kristian kom tidigt på lite förmingel och stämningen var härlig.
Mingelvänlig musik som gav löfte om en fantastisk partykväll.
Allt efter att lokalen fylldes så trappades musiken upp och partyt var ett faktum.
Alla var på gott humör och folk festade ordentligt. Det dansades och pulsen var hög.
Då kvällen var över så ville inte folk gå hem. Alla dröjde sig kvar för att försöka krama ur de sista dropparna av denna fantastiska kväll.

Idag har statusuppdateringarna på facebook pekat på att fler än jag tyckte att gårdagen var en riktig höjdare. Jag och Kristian har legat i soffan och kollat på tv mest hela dagen.
Jag är så otroligt glad över att ha honom hemma då jag idag har behövt ta ett av mitt livs jobbigaste beslut. Me not so happy right now....



Patrik, jag och Kristian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar