söndag 13 november 2011

Bakis!

Ja idag har jag nog på riktigt varit bakis för första gången i mitt liv.
Det var ju iofs inte riktigt så jobbigt som jag hade trott.
Lite huvudvärk och lite illamående men ingen direkt katastrof.
Det priset betalar jag gärna för en rolig lördag om jag måste.
Igår var magiskt när jag fick hänga med Aron, Markus, Jonas, Henke, Johnny, Linus, Carin, Fredrik, Håkan, Mattias, Johan, Max..... namn kan fortsätta rabblas upp i all evighet!
Det resulterade visseligen i på tok för mycket vin och ett besök hos farbror Donalds på natten men man lever ju bara en gång.
Veckan som kommer handlar om att träffa vänner. Har något att göra precis varje dag och det känns kul!
Jag längtar till att klockan ringer i morgon så jag får starta min nya vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar