söndag 27 december 2009

Barbee

Igår liksom de flesta lördagarna var jag på Barbee.
Härlig stämning, fantastisk personal och sköna människor.
Varje lördag är en härlig fest och gårdagen var inget undantag.
Då klockan slår tre och stället stänger, vill man aldrig gå hem.
Man vill få umgås lite till med sina vänner och då någon nämner efterfest så låter det som en fantastisk idé.... Så även igår...
Det får man sota för idag!
Jag kan ju inte sova efter att jag har festat!
Hemma vid halv sju,frusen som få, bestämmer jag mig för att avsluta natten med en varm dusch. Kom väl i säng strax efter sju och sedan vaknade jag klockan tio...
Omöjligt att somna om så det är bara att gå upp och kolla lite tv...
Knappt tre timmar är absolut inte tillräckligt och jag misstänker att dagen kommer att bli SEG....
Just nu sitter jag och tittar på en dubbad version av Harry Potter och äter salladen som blev över efter middagen igår.
Nåväl, jag kommer säkert att slumra till lite senare och eftersom jag har semester nästa vecka så gör det ju inte så mycket om jag inte kan somna ordentligt i kväll.
Livet är härligt då man har härliga vänner att hitta på tokigheter med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar