torsdag 31 december 2009

Gott nytt år!!!

Ja vad skriver man denna årets sista dag?

Jag tänker inte göra någon summering av året som har gått..
Det har har haft sina upp och nedgångar.
Mest uppgångar faktiskt!
Jag älskar mitt liv och de människor som utgör det.

Idag är en slö dag.
Det är en vacker och solig dag på utsidan men kallt!
Jag håller mig inne i värmen så länge jag bara kan.

Strax är det dags att duscha och börja bestämma sig för kvällens outfit.
Jag ser verkligen fram mot kvällen som inleds lugnt med suppé på Bee med goda vänner.
Tolvslaget med skålande i champagne äger rum på kungsportsplatsen mitt i stan :)
Den kommer att övergå i party och fest som inte slutar förrän 03.00 2010.

Jag är inte så förtjust i fyrverkerier.. Eller jag tycker det är vackert men jag gillar inte att de smäller..
Så är det ju inte direkt miljövänligt. Om jag fick bestämma så skulle detta otyg förbjudas...

Nu ska jag njuta av min kopp med kryddigt grönt chaité och sedan komma igång.

GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar