tisdag 29 december 2009

Nåja..

Som jag sagt tidigare.. Jag får sällan gjort vad som ska göras!
Idag var inget undantag...
Jag åkte till stan för att få köpt något att ha på mig på nyår..
Kom hem med ett par träningsshorts.... Kanske inte min bild av nyårsoutfit..

Detta resulterar i att jag kommer behöva åka till stan i morgon igen...
Förhoppningsvis blir resultatet bättre då.

Mötte upp bästaste Henke på stan och han hittade iaf ett par jeans att ha på sig... Inte riktigt vad han hade tänkt sig men det är svårt att hitta något mellandagarna då det är ordentligt urplockat i affärerna

Därefter gick vi och åt lite sushi med så mycket wassabi att mina ögon tårades... Gott!
Sedan vidare till Gossip för att krama lite på söta Adam och det var ett kärt återseende. Mysigt att få prata och skoja med gamla vänner en stund.

Mina spårvagnar hem var inte lika kärvänliga, fick vänta en halvtimme ute i kylan innan vagnen slutligen dök upp. Nu är jag hemma i värmen och ska strax värma upp mig med en dusch.
Inte den mest händelserika dagen men det är sådana dagar som leder fram till de som är fantastiska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar