fredag 1 januari 2010

God fortsättning!

Gårdagen var fantastisk!
Härliga vänner, god mat och bra service som sedan avrundandes med ett hejdundrande nyårsparty... Det tog inte riktigt slut efter det utan jag hamnade på efterfest också:)

Kvällar som den igår är viktiga för mig.
När det är fullt med folk som man tycker om men att man iaf har lite utrymme för "kvalitetstid".
Man får prata med folk i förtrolighet och berätta hur mycket man tycker om dem.
För jag tycker verkligen om mina vänner som älskar mig tillbaka villkorslöst.
Jag vill att folk ska få veta hur mycket jag tycker om och uppskattar dem och därför kanske jag tjatar om det.
Men utan vänner finns jag inte!
Jag har en rädsla... Rädsla över att en dag stå där helt själv, utan någon, utan kärlek.. Den rädslan överskuggar ibland hela mitt liv... Begränsar...

Men idag är jag glad! Lever på känslan jag hade igår... Känslan av kärlek..





2 kommentarer: