söndag 10 januari 2010

Seg söndag....


Antar att man mår som man förtjänar:)
Nej jag är inte bakis utan mest trött.
Som vanligt fick jag bara 4 timmars sömn efter gårdagens äventyr...
Skönt att det är måndag i morgon så man får vila upp sig lite :)

Jag vet inte hur Markus gör det men varje lördag lyckas han hålla ett fantastiskt sprudlande party.
Barbee är verkligen en fantastisk klubb och personalen är underbar.
Man känner sig välkommen från att man kommer in genom dörren tlls dess att man många timmar senare beger sig därifrån.
Igår var det -70, -80 och -90-tal och gästdjn spelade med hjälp av vinylskivor.
Fantastiskt bra musik var det och spontandansen var ett faktum!
Som jag nämnde var det Henkes födelsedag och vi firade tillsammans.
Det var verkligen en fantastisk kväll/natt på alla sätt och vis.

Idag har det inte hänt så värst mycket..
Slappat på soffan och fixat lite med gårdagens bilder samt naturligtvis haft dagens maratonsamtal med Henke!
Nu ska jag hoppa in i duschen och packa träningsväskor för morgondagen.....

Ingen rast och ingen vila... Jag älskar mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar