torsdag 7 januari 2010

Jag ska till gaygalan!

Jag har haft en slö eftermiddag..

Det är så kallt ute att man inte ens vill titta ut genom fönstret.
Jag har bullat upp mig i soffan med en filt och varmt te.
Så har jag och min dator umgåtts mest hela kvällen..
Katterna har tittat förbi för lite då och då för lite kel men ganska snabbt har de gått tillbaka till sängen och somnat om...

Plötsligt ringde telefonen... Det var en signal som bara en person har... Jag blev jätteglad... Det var Markus!! :)

Vi bestämde att jag ska åka med upp till QX gaygala i Sthlm.
Barbee har hyrt en buss och priset tur och retur är löjligt lågt.
Någon mer som vill följa med?
Jag väntar några dagar med att boka biljetten till galan så att vi kan boka tillsammans.
Jag har varit på galan två gånger innan och det har varit väldigt kul.
Bra artister och bra show samt fantastiskt bra efterfest!

I morgon ska jag träna och efter det ska jag och Henke baka lite.

På lördag är det party på Barbee... 70- 80- och 90-tal... Kommer att bli så fantastiskt kul!

Nu är det dags att sova...
God natt !

2 kommentarer:

  1. Gud va roligt gumman hoppas verkligen ni får det grymt kul ! ;) se upp din blogg kommer bli gigantisk ! Så kul att lösa när du skriver ! :) Kram !

    SvaraRadera
  2. Vi ska ha så himla roligt! Vi måste få med Henke & Johnny också...

    SvaraRadera