tisdag 26 januari 2010

Jag gjorde det!

Jag sa ju att jag funderade på att gå och simma innan jobbet och idag gjorde jag det äntligen! Det var fantastiskt! Härlig start på dagen! Jag fick massor av energi och var på ett strålande humör hela dagen.
Behöver väl knappast nämna att arbetsdagen har gått som en dans, vilket den oftast gör om man är på gott humör.
Efter jobbet åkte jag in till stan och spenderade en stund med Markus och Fredrik.
Vi fikade på Le Pain Francaise och gick i affärer en stund..
Mysigt!!
Så härligt att inte bara träffas då det är fest och jag älskar verkligen att man bara kan vara lite vardag ihop. Inga krav utan bara vänskapligt sällskap.
Sedan bar det av till hemmet, katterna och tvättmaskinen.
Middag på gårdagens överblivna thai och halv åtta hos mig på tvn.
En lagom slapp kväll med andra ord.
Fick pratat lite med Kristian som sitter i Hemsedal och har lite långtråkigt och det var mysigt. Saknar honom så mycket! Det visade sig att hans säsong håller på ända in i maj och sedan kommer han nog inte hinna vara hemma något innan nästa säsong... Nåväl, han vet i alla fall att han alltid är välkommen om han får lite tid över..

Nu börjar jag få lite panik. Jag ska på gala på måndag och har ingen aning om vad jag ska ha på mig! Typiskt tjejproblem kan tyckas men absolut inte mindre av ett problem för det... De som följt min blogg var med om min nyårsångest och nu upprepas den igen med skillnaden att denna gång är det en gala och man verkligen måste anstränga sig. Nåväl jag har ju flera dagar på mig att lösa detta!


Kristian och Patriken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar