söndag 24 januari 2010

I dag är en jobbig dag

Man ska ju alltid betala på något sätt...
Priset jag betalar för den fantastiska gårdagen är lågt men det är jobbigt i alla fall...
Seeeg och jobbigt att ens tänka på att göra något.
Sitter med tvn som sällskap och jag lovar att det kommer bli tidigt sänggående i kväll.
Igår var galet! Massor av folk och en feststämmning som nästan lyfte taket.
Men naturligtvis var man inte smart nog att gå hem då det stängde utan hamnade på efterfest.. Ett beslut jag inte ångrar för även det var fantastiskt kul.
Skulle tippa på att jag var hemma runt halv åtta i morse..

Imorgon är det måndag igen och vardagen sätter igång. Vid skrivandets stund kan jag inte för mitt liv förstå hur jag ska kunna klara av mitt pass på gymmet i morgon men jag antar att ytterligare en natts sömn får kroppen i bättre skick.

Nu ska jag återgå till mitt tv-tittande


DJ Aron var fantastisk precis som jag förutspådde


Min vän och följeslagare.. Henke!


Markus och Kalle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar