lördag 23 januari 2010

Lördag = simdag

På några veckor har jag skapat mig en ny rutin.
Då jag vaknar på lördag morgon så packar jag min väska och drar till simhallen.
Det är ett fantastiskt sätt att starta dagen på och jag tänker varje gång att jag borde göra detta innan jobbet någon eller några gånger i veckan.
Detta blir dock aldrig av då jag alltid är alldeles för ivrig att komma till kontoret och ta tag i dagens arbete.
Men tanken finns fortfarande i bakhuvudet så den som lever får se....

Dagen i övrigt har faktiskt varit ganska slö och nu börjar jag bli lagom uttråkad som krydda för kvällens utgång.
Jag ska träffa några vänner och äta middag innan och det är alltid fantastiskt kul.
Trots att jag gillar utelivets minglande så är nog favoriten att sitta ner med goda vänner och prata bort en timma eller två.
I kväll ska min kompis Aron vara DJ på Barbee och detta ser jag verkligen fram mot.
Aron spelar fantastiskt bra och jag kan alltid räkna med att mina favoritlåtar spelas. Han är fantastiskt duktig på att läsa av gästklientelet och kan lätt anpassa musiken så at de flesta är nöjda. En kväll med Aron brukar vara garanterat party!

Nu är det dags att börja piffa sig lite inför kvällen.
Hoppas på att träffa många vänner ute i kväll!


DJ Aron!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar