onsdag 13 januari 2010

Träning och choklad

Idag är det onsdag, mitten av arbetsveckan...
Det är lustigt, så fort onsdagen är över så känns det som att det strax är helg.
Och helgen längtar man ständigt till!
Det är då det finns mest tid att umgås med kompisar och så är det naturligtvis Barbee.

Men innan helg är det vardag...
Idag hämtade Henke upp mig efter jobbet och sedan bar det iväg till gymmet.
Idag var en sån där dag som man inte vill ha... Hur mycket man än kämpar så känns det inte som att man når ända fram... Detta fenomen händer ibland och jag har inte riktigt kommit på varför men saken är att det gör mig på väldigt dåligt humör...
Stackars Henke försöker få mig på gott humör men jag bara snäser...
Tack och lov går det över då jag får ta min härliga dusch efteråt och när jag kommer ut ur omklädningsrummet så är jag på gott humör igen.

Sedan åkte vi till ICA Kvantum och köpte mat.
Jag älskar att handla i matvaruaffärer... Jag är nog lite konstig...
Jag tycker det är härligt att botanisera bland fantastiska grönsaker och fina matvaror. Detta gör att jag lätt köper saker jag egentligen inte behöver men som känns kul. Detta gillar inte Henke och jag måste ibland smyga ner saker i korgen ;)
Idag var det extrapris på mörk 72% choklad och det behövde jag inte ens smyga med. Henke är en gottegris :)

Så nu sitter vi i soffan och myser framför tvn och mumsar choklad.
Livet är härligt då humöret är med mig!!



En mysig låt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar