tisdag 5 januari 2010

Gaahhhh

Jag sliter mitt hår över bristen på inspiration!!

Inpluggad i öronen har jag mitt handsfree och ett samtal med Henke.
På tvn befinner sig en halvnaken Anna Anka på gymet och gör konstiga uttalanden.
Själv sitter jag och sunkar i myskläder och försöker hitta på något intelligent att dela med mig av....
Det går inte så bra.

I morgon är en ledig dag och mjukstarten av två arbetsdagar har varit bekväm... Jag har kommit ikapp och på torsdag är det full rulle igen... Kul!! :)

Strax ska jag göra mig i ordning för en kväll med kompisarna på Barbee...
Jag är så splittrad... Jag vill träffa vännerna och det kommer bli kul men jag är trött och seg och så är det sjukt kallt ute...
Kommer jag väl utanför dörren så kommer det att lossna men den naturliga reaktionen är att krypa upp i soffhörnet med en kopp te och bara koppla av..

I kväll spelar Markus och det kommer vara grymt bra musik, ett fantastiskt party som alltid då Markus styr upp det.. Undrar just hur många gånger man får höra "Bad romance" i kväll? ;)Lady Gaga måste verkligen vara senaste årets artist! Hit efter hit och man tröttnar aldrig!

Hoppas verkligen att Johnny kommer med ut... Han är tokig och får mig alltid på gott humör. :)Så läser du detta Johnny så kom till Barbee!!!




Jag och underbara Johnny på galej! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar