lördag 9 januari 2010

Grattis Henke!!! <3

Jag ska börja med att ösa kärlek.
Det finns en kille som jag ofta har med i mina blogginlägg.
En kille som ser folk och alltid försöker vara till hands.
Han är killen jag gråter ut hos och sover mot ;)
Han är killen som manar på mig med träningen och som får mig att skratta då jag känner mig nere.
Han är killen jag ibland kan irritera mig på och han får alltid ta mitt dåliga humör.
Han är fantastisk!!!
Grattis Henke på din 26-årsdag!!!
Jag älskar dig!!

Ok, nog om andra... tillbaka till mig och mitt liv ;)

Igår hade jag en myskväll hos Henke.
Vi bakade och skojade och skrattade och tiden bara flög iväg.
Jag var hemma vid 2, stelfrusen och sömnig.

I morse vaknade jag vid 9 och fick en tokig idé...
Varför åker jag inte iväg och simmar innan frukost?
Sagt och gjort... Det VAR ett tag sedan jag simmade insåg jag...
Det tog några längder att komma in i rytm och andning men det var skönt.
Jag älskar att simma och har alltid gjort det..
I min uppväxt så "bodde" jag i simhallen..
Simträning två gånger i veckan och lek med kompisarna ytterligare 4 dagar..
Jag inser att simmusklerna har fått vila lite för länge nu... Dags att väcka dem till liv!:)

Idag blir en rolig dag... Först lite fix här hemma och sedan en sväng till stan..
I kväll party på barbee!!
Bästa klubben med bästa vännerna!

Nu måste jag komma igång...

Hörs!



Henke gillar kalas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar