lördag 2 januari 2010

Kakbak

Idag har varit en väldigt slapp dag och trots att det är lördag så tror jag att jag stannar hemma i kväll.
Jag är lite täppt i näsan och väldigt orolig att jag ska bli sjuk lagom till årets första arbetsdag...
Henke var här en stund och vi lagade middag och bakade kakor.
Kakorna är en typ av småkaka med kanel och enligt mig VÄLDIGT goda :)

Sitter nu här i min ensamhet och slötittar på Harry Potter...
Ensamheten kryper över mig som alltid när jag haft mysigt sällskap att bråka och skratta med en stund och som sedan åker hem...
Jag borde ställa mig i köket och fixa det efter dagens aktiviteter men det är ju inget kul...

Kanske ger jag upp och hoppar in i duschen för att åka in till stan en stund, kanske stannar jag faktiskt hemma så som jag bestämt...

Det får kvällen utvisa...


Jag och Henke på fest :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar