måndag 11 januari 2010

Nu räcker det!

Nu vill jag ha sol och värme!
Jag går och drömmer om resor till Karibien... färsk ananas, sol och salta bad!
Men jag är lite tråkig.... Jag tycker att resor kostar så otroligt mycket...
Jag är inte säker på att en eller två veckor är värt dom pengarna..

Fast jag börjar ändra mig i den frågan... Jag verkligen avskyr denna vintern!
Förra årets vinter var helt i min smak.... Bara sammanlagt två veckor med snö och temperaturer som oftast höll sig över nollan.

Jag försöker verkligen hålla humöret uppe och tänka positivt men vissa dagar, då man är trött och sliten, funkar det helt enkelt inte...
Jag måste skrika ut min frustration!

Jag ska kommer inte till solen denna våren men vi får se vad som händer till hösten.
Det är bara att stå ut.... Jag vet ju att så fort den eländiga snön försvinner så känner jag igen mitt vackra Göteborg och börjar trivas med tillvaron igen.

Jag hoppas att året kommer att bjuda på en vacker vår och en lång strålande sommar.
Jag VET att året kommer bjuda på fina stunder med underbara vänner och många goda skratt...

Förresten vet någon något café i Gbg som har GOD cheesecake?
Jag behöver ta reda på det om jag ska få umgås med Markus i morgon :)

2 kommentarer:

  1. Evas Parley ! kom du inte ihåg anna när jag köpte det där ? En gudomlig cheesecake med färska hallon på !!!

    SvaraRadera
  2. Tack Johan! Nu när du säger det så minns jag. *puss*

    SvaraRadera