fredag 22 januari 2010

Fredag igen

Denna veckan har gått otroligt fort!
Nåstan så jag inte fattar vart den har tagit vägen..
Antar att det blir så då det är mycket både på jobbet och fritiden.
Denna tiden på året har jag inget emot om tiden går fort.
Det gäller bara att ta vecka för vecka så blir det snart vår.
Fyller man veckorna med goda vänner och roliga aktiviteter så kan man nästan glömma att det är snö överallt och att vintern är lång.
Idag var Henke upptagen på annat håll och jag blev tvungen att träna ensam.
Jag hade verkligen ingen lust och hittade på massor av ursäkter för att slippa..
Men så tog jag mig samman och gick dit.
Kände mig faktiskt lite stolt över mig själv då jag inte tog den lätta vägen.
Och träningen gick faktiskt bra och jag kämpade ordentligt.
Det kändes riktigt bra då jag kom därifrån och åkte hem för att seriöst slappa med gott samvete.
Nu är Johnny här och hälsar på en sväng och vi kollar på mumien.
Jag gillar inte läskiga filmer men denna känns lite mer som en action och jag hoppas på att kunna sova i natt.
Det är lustigt vad hjärnan kan spela små spratt. Jag vet att skräckfilmer är fiction och då jag tittar tycker jag det är läskigt på ett "sunt" sätt.
Men sedan kommer natten och jag kan inte styra över mina drömmar...
Att drömma om skräck blir genast ännu läskigare då man medverkar som del av det.

I morgon blir en rolig dag så det gäller att jag får ordentligt med sömn för att orka med den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar