söndag 28 november 2010

Disträ

Idag har jag varit galet disträ.
Kristian har skrattat åt mig flera gånger.
Jag startar med något och hittar något ytterligare som bör göras, börjar med detta och hittar ännu något project. Plötsligt i det hela funderar jag på vad jag startade först tills klockan ringer i köket och det är dags att byta plåt i ugnen.
Detta har resulterat i att inget riktigt har blivit gjort.
Även mina samtal har varit i samma stil och jag har haft mycket svårt att nå fram till poängen.
Min helg är nu inne på sina sista minuter och jag konstaterar att det blev en hemmahelg. Jag hade så många planer men nådde inte ända fram.
Jag hade även funderingar på att gå ut en sväng men då tiden bara flög iväg så blev det inte så.
Nu är jag utvilad och välkomnar nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar