tisdag 2 november 2010

Ullared

Vilken härlig dag!!
Markus, Johnny och jag åkte på äventyr till Ullared.
Vi åkte i Markus nya bil "Brüno" som tog oss dit som en oljad blixt.
Redan i bilen kände jag att det skulle bli en toppendag.
Det skrattades, skojades, berättades och sjöngs.
Vi trivs i varandras sällskap och det märks när vi umgås.
Ullared var galet. Mängder av folk! Men raka i ryggen och upprymda av sällskapet gav vi oss in i affären Gekås.
Vi avverkade avdelning efter avdelning och hittade många saker som vi bara var tvungna att ha och desto mer som vi inte behövde.
Vi shoppade, fikade och shoppade lite till.
Ut från affären kom vi med många kassar var. Men trots att Brüno är en mini cooper så var det inga problem att packa in oss och kassarna.
Väl i Gbg så körde Markus hem mig och jag kom hem till Kristian och fick berätta om min dag. Det var middagsdags men ingen av oss orkade laga middag..
Nu är Kristian har bil och körkort så är detta inte längre ett stort problem utan vi slängde oss in i bilen och åkte och köpte thaimat.
Nu har vi kollat på film och bara varit.
Under dagen har jag funderat och många pusselbitar har fallit på plats.(Tack Markus och Kristian för era faktiskt nästan identiska råd)
I morgon är dagen då jag ska börja ställa allt till rätta för jag är inte en elak människa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar