tisdag 1 mars 2011

Pump-lycka

Idag var det alltså dags. Träningspasset som jag hela vekan haft lite ångest över.
Jag kom dit tidigare men Dennis, som instruktören heter,var stressad då han kom.
Då han fick syn på mig stannade han upp i sin stress och tog sig tiden att förklara de övningar som jag behövde hjälp med.
Jag hängde fortfarande inte helt med på passet som går i hög hastighet men det var riktigt roligt. Så pass roligt att jag faktiskt tänker boka även nästa vecka. Jag tror att halva ångesten berodde på spinningpasset som jag inte fick bokat för idag. Tror att det tar ett bra tag innan jag bokar ett spinningpass igen.
Efter passet blev det även en tur till gymmet och nu är jag riktigt seg i hela kroppen. Men jag är lättad och faktiskt riktigt glad över att pump visade sig vara kul, vem hade trott det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar