onsdag 30 mars 2011

Rakad Bilbo



Min vackra tjej!
Hon njuter av all beröring och är bara toklycklig just nu.
Det är nästan så jag får dåligt samvete över att jag låter pälsen växa ut mellan gångerna.

Själv känner jag förändringens vindar blåsa. Något måste hända.
Jag gillar egentligen inte förändring, jag klamrar min gärna fast vid det som är bekant. Man vet vad man har men inte vad man får. Fastän det man har inte är som förr hänger man fast vid tanken på hur det varit.
Historien visar att förändring oftast är till det bättre men inte ens det får mig vänligt inställd.
Nåväl, inget drastiskt kommer att hända och vad som händer får tiden utvisa.

3 kommentarer:

  1. Så söt! =)

    Förändring kan vara jobbigt, men mest pga att nya rutiner måste införas... när det väl är gjort så är man glad att man förändrade lite... det finns ALLTID en mening med förändring tror jag...


    ...så länge du inte utesluter MIG ur ditt liv såklart... PUSS

    SvaraRadera
  2. ALDRIG! Jag är ledsen att säga det herr Gisslén men mig kommer du inte bli av med om du inte anstränger dig till det yttersta. Tack för dina kloka ord. Jag tycker nog egentligen också så men som sagt är det jobbigt... *PUSS*

    SvaraRadera
  3. Tack Anna!!! <3
    Det ska verkligen bli så kul att visa upp henne!!
    Hon kommer att charma byxorna av dig!! ;)

    SvaraRadera