lördag 14 maj 2011

Hej blogg- Long time no seen

Jag har helt enkelt inte haft lust.
Jag lämnade i ett tillstånd av bottnar och toppar och behövde fokusera lite på mig.
Om det är gjort? Nja, jag vet inte riktigt men jag är nöjdare nu.

Träningen går mycket bättre och upptar typ halva mitt liv. Jag tycker äntligen vissa dagar att det är riktigt kul. Jag tycker att det är jobbigt de dagar då det kommer något i mellan och jag missar ett träningspass. Ett stadie som jag aldrig trodde att jag skulle nå. Jag bestämde redan från början att min träning ska vara seriös men inte komma i vägen för mitt liv. Aldrig trodde jag att den skulle bli en så viktig del i mitt liv. Jobba med inte emot.

Med katterna är allt bra. Archimedes kastrerades i tisdags så nu behöver jag inte vara orolig för kattungar. Meningen är att han ska springa omkring med en tratt runt halsen men jag gav upp redan i torsdags.... Tratten gjorde honom deprimerad och det kunde jag inte leva med. Idag har han haft så mycket energi att jag nästan funderade på att sätta på den förhatliga tratten igen. Natuligtvis inte på allvar men tanken slog mig.

Igår hängde jag med stadens skönaste DJs. Vi avslutade på Bee och kvällen var fantastisk.
I kväll är det Eurovision song contest och detta ses med vänner. Jag tror faktiskt att Ungern vinner men det kan gå lite hur som hellst. Jag är mycket förtjust i Finland men det är ingen vinnarlåt. Måste bara nämna sköna Estland också.

I morgon är det val och jag hoppas att alla använder sin röst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar