lördag 21 maj 2011

I väntan på...

Det är nu lördag och klockan börjar närma sig kväll.
Jag inser att jag levt helgen i väntan på att få träffa kompisarna på Bee i kväll.
Igår tog jag det lugnt efter en hektisk arbetsdag och ett intensivt gympass.
Tittade bara på tv och satt vid facebook. Sent på kvällen visade SVT1 en väldigt underlig film som heter Breakfast on Pluto. Jag fastnade i filmen men vet ännu inte vad jag tyckte egentligen. Mycket underlig film men med många tänkvärda vinklar.
Som alltid då jag tar det lugnt på en fredag vaknade jag alldeles för tidigt i morse.
Jag bestämde mig för att göra något och bestämde mig för ett pass med Styrka H2O på gymmet. Passledaren var på ett strålande humör och körde ordentligt med oss och det var superkul. Efteråt åkte jag till stan för lite shopping. Shoppingen var smidig och snabb så jag hann hem innan Göteborgsvarvet hann spärra av hela stan.
Dagen har sedan spenderats med lite städning, tv-tittande, Wii-spelande, matlagning och katt-kel.
Det känns som att dagen har varit väldigt lång när jag sitter här och summerar.
Nu är det dags att måla på ett fräscht ansikte och hoppa i de nya kläderna för att sedan släppa loss till Markus musik.
Jag har en känsla... Att i kväll kommer det bli en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar