söndag 29 maj 2011

Ny vecka i sikte

Helgen har sammanfattningsvis varit helt ok.
Mycket tid med mina älskade katter och lite tid med kompisarna på krogen.
Då jag tidigare idag var omringad av mina tre katter fick jag en bild av den galna kattdamen som jag riskerar att bli då jag blir gammal.
Kommer dock nog aldrig ha fler än 4. Fler än så hinner jag inte ge min uppmärksamhet och tid. Ibland tycker jag att det är svårt med mina tre.
Katter finns alltid där och sviker aldrig. Tror att jag kommer ha svårt för att leva utan katt igen. Jag är nog född till att leva med katt. Det var det första jag var intresserad av som liten och i mitt tonårsrum hängde det bara kattplancher.
Det är dock svårt att förutse vilka vändningar livet ska ta. Man blir liksom överaskad hela tiden.
I morgon börja en ny vecka med nya möjligheter. En hel del träning är inplanerat och så Håkan Hellström på lördag samt regnbågsparad på söndag.
Det blir nog en bra vecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar