söndag 19 december 2010

Anna goes "panchis"

Jag har ju sagt innan att kylan påverkar mig negativt men denna helgen har nog toppat allt.
Jag har totalt hamnat i en dygnsrytm som passar en pensionär.
Vaknat klockan fem på morgonen och somnat runt tio på kvällen.
Nåja, katterna är lyckliga i alla fall.
Jag borde nog ha planerat en utgång typ igår men jag var seg och frusen så jag lyckades inte frammana energi nog.
Vad som är positivt är att jag nu kan vara i stan då affärerna öppnar och fortsätta min julshopping.
Tack och lov finns musikhjälpen som har hållit mig sällskap.
Detta program är smått beroendeframkallande hos mig. Man vill veta hur insamlingen går och man vill inte missa några framträdanden av fantastiska artister. Några gäster har varit i andra länder och träffat barn som blivit utsatta och deras historier är gripande. Musikhjälpens hemsida finns alltid tillgänglig. kolla du med!

Nu blir det lite frukost och en dusch innan dagens äventyr.
Hoppas ni har en härlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar