onsdag 8 december 2010

Julbord till lunch=dålig idé

Igår var oväntat kul.
Jag hade bestämt träff med min barndoms bästis.
Jag var lite nervös innan, detta kunde gå precis hur som hellst.
Vi träffades upp vid Kopparmärra och satte oss på Le pain france-Vallgatan.
Helene var precis lika glad och pratig som jag hade föreställt mig.
Vi satt och pratade om glädje och sorg, ja livet och tiden bara flög iväg.
Innan vi viste ordet av så hade 4 timmar passerat och det var hög tid att skiljas åt för att åka hem. Vi måste helt enkelt göra om det snart!
Idag har jag suttit på utbildning hela morgonen. Sjukt intressant men lite stressande då vi är lite dåligt om folk och måste hjälpas åt för att få allt gjort.
Efter det så serverades det julbord i matsalen. Detta kunde man ju inte missa!
Lunchen resulterade i matkoma och törst. Jag bälgade i mig vatten resten av eftermiddagen och fick trots matkoman det mesta gjort.
Efter jobbet blev det en hård träning och till middag en vanlig sallad med feta, avocado och oliver. Jag och Henke har bara myst i soffan framför tvn och pratat och kommenterat. Vilken härlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar