måndag 6 december 2010

Plats

Jag vaknar på morgonen ute på kanten av min STORA säng.
Jag upptäcker ganska snabbt att min kattunge ligger utsträck på mitten av sängen och sover djupt. Det är mysigt med dom små...
Jag blir inte riktigt klok på mig.
Jag har en massa stress-sympton utan att känna mig stressad.
Igår vaknade jag med en känsla av hopplöshet. En känsla som var riktigt svår att bli av med. Detta trots Lisebergsbesök och resturangbesök med världens bästa Henke.
Jag borde nog ge mer plats åt att inte göra något men det är så tråkigt.
Idag har det varit träning och då vi kom hem hade "Eclipse" ramlat in genom brevlådan så kvällen har ägnats åt triangeldrama mellan människa, vampyr och varulv. Härligt att bara engagera sig i en historia och glömma tid och rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar