fredag 31 december 2010

Gott Nytt År


Att sammanfatta året som gått är jag absolut inget bra på.
Saker flyter ihop och jag vet inte riktigt om det hände i år eller förra året.
Jag vet att jag förlorade en älskad familjemedlem, min lilla skrutta,Carisma som fick somna in 15 år gammal. Det är det absolut jobbigaste som har hänt i år.
Men en mängd bra saker har ju hänt också.
En ny familjemedlem har ju flyttat in och honom vill jag absolut inte vara utan, mitt lilla monster Archimedes.
Annars har mitt år som vanligt fokuserat på mina fantastiska vänner och jobb.
Jag och Henke har hittat på en massa bus mest hela tiden inser jag om jag läser gamla blogginlägg.

Just nu provbakar jag en förrättspaj inför kvällens middag och packar ihop mina saker som ska med.
Jag firar in året med bästaste Henke och det kommer bli toppenkul.
ett riktigt Gott Nytt år till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar