onsdag 26 oktober 2011

Galenskap

Jag har hamnat i ett stadie som jag nästan betraktar som galenskap.
Min PT gav mig träningsförbud 2 dagar i veckan men sa att jag kan få simma om jag vill. Idag har jag kännt mig trött och seg i musklerna och verkligen sett fram mot morgondagens träningsfria dag. Nu, några timmar innan i morgon så börjar min hjärna, mitt samvete mala. Borde jag inte åtminsone simma i morgon? Hur dedikerad och hur mycket vill jag om jag inte gör vad jag kan?
Hela mitt liv snurrar runt träning och mat just nu, vikten av vila har jag svårare att ta till mig...
Jag kommer inte gå upp tidigt och simma i morgon men om jag mår dåligt över detta på fredag så håller jag den kvällen alkoholfri så att jag kan träna på lördag. Det känns just nu som att det är så det kommer bli, men en dag i taget!
Hade någon berättat att jag skulle bli sådan här så hade jag skrattat den i ansiktet men jag måste nog inse att jag faktiskt inte är så stark som jag tror....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar