söndag 16 oktober 2011

Hemmahelg, igen!

Jag vet inte riktigt vad som tagit åt mig.
Återigen sitter jag här på söndag kväll och inser att jag hållit mig borta från krogen ännu en helg.
Jag har dock även hållit mig från gymmet trots intentionen att gå dit och det är jag ju inte lika stolt över.
I fredags Hängde jag med Henke, Jonas, Jennie, Niklas och Nellie. Det blev lite bus med Nellie(Snart två år) och en hel del Wii. Alltid lika mysigt men det hängs allt för sällan med dessa fantastiska vänner.
Igår(lördag) vet jag inte riktigt vad som hände. Jag mös med katterna och var obeslutsam angående huruvida jag skulle ut på krogen eller inte. Plötsligt var klockan sent och jag blev kvar hemma kollandes på step up 2. Jag är verkligen tokig i talangfulla dansare!
Idag sov jag länge men det har inte på något sätt hindrat mig från att vara sjukt seg hela dagen. Wordfeud är väl det mest actionfyllda jag har företagit mig idag.
Nu har jag söndagsångest och vill verkligen inte att det ska vara måndag i morgon.
Vill ha några fler lediga dagar. Men om man ser det positivt så innebär det rutiner och gymbesök och det gillar jag ju egentligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar