söndag 23 oktober 2011

Helg med familj

Ännu en helg till ända.
Det har varit en riktigt mysig helg som inleddes med besök av mamma, Tommy och hundarna. Vi hängde lite och åt thaimat och bara mös fram till att det var dags att åka till lillebror för födelsedagskalas. Som vanligt när familjen träffas så var det tokmysigt. Efteråt åkte vi hem och jag och mamma drack vin och pratade.
Dagen efter åkte alla ganska tidigt... Tomt blev det!
Jag bestämde mig för en tur till gymmet och det var riktigt härligt.
Efteråt pratade jag i telefon hela dagen tills det var dags att åka till lillebrors inflyttningsfest.
Jag tror att när jag får vara med familjen så intensivt så känns det extra ensamt då man vaknar upp själv. Idag har jag bara myst med katterna och plockat lite här hemma. Nu är jag sjukt sugen på att få ta tag i en ny arbetsvecka eller faktiskt mest sugen på en ny träningsvecka. Jag är taggad och nu ska jag nå resultat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar