tisdag 15 juni 2010

Får man gifta sig med kockarna på Bee?

Dagens fråga är:
Får man gifta sig med kockarna på Bee alternativt flytta in hos Bee och maten ingår?

Efter jobbet mötte jag upp Henke för att hänga lite på stan.
Inte helt oväntat så hamnade vi på Bee där vi träffade vänner att sitta och umgås med. Som vanligt fantastiskt trevligt!
Jag bestämde mig för lite middag och beställde in en pasta pollätta.
Detta är en krämig pasta med kycklling, paprika, chili och vårlök.
Så fantastiskt gott att det knappt går att beskriva.
I söndags tittade jag förbi och åt en ceasarsallad och det var också en underbar smakupplevelse.
Jag skulle nog faktiskt kunna äta på Bee varje dag utan att tröttna.
Bästa matstället i stan.
Har ni ännu inte ätit där så bör ni göra det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar