söndag 6 juni 2010

Härlig helg

Idag är inte bara Sveriges nationaldag utan min katt Carisma fyller idag 15 år!
Jag träffade henne då hon bara var 1 dag gammal och blev genast kär. Hon har 5 syskon, alla i samma färg men hon var redan från början speciell.
I 15 år har jag älskat henne och jag hoppas att få ha henne hos mig i många år till.
Grattis Carisma!!


Denna helgen har innehållit det mesta.
Vila, vänner, familj och fest.
Det har varit en bra helg.
Efter en riktigt tuff arbetsvecka så hämtades jag av Henke för att svettas ut den sista frustrationen på gymmet som en förberedelse för en bra helg.
Efter träningen bar det av till Jennie, Niklas och deras dotter Nellie som bjöd på god middag. Vi pratade, skrattade och spelade wii och hade en fantastisk kväll.
På lördagen kom Henke hem till mig ganska tidigt och vi bakade bröd och slappade i solen. Så mysigt att ha en så bra kompis, någon som man bara kan vara med utan krav.
På kvällen träffade vi alla kompisar på Barbee och festade till Markus fantastiska musikmix. Det är verkligen den absolut bästa klubben!
Vi hamnade på efterfest men jag var hemma relativt tidigt i alla fall.
Idag började dagen med att fira Carisma med skinkfrukost.
Sedan åkte jag hem till mamma och Tommy som har skaffat sig en lite valp.
Vi har suttit ute i trädgården hela dagen och det har varit en helmysig dag.
Mindre mysigt var det att bli utskälld av busschauffören för att jag inte log mot honom då jag klev på bussen??? Konstig chaufför....
Nu har jag laddat batterierna inför den kommande veckan och det är dags att sova.
Tack alla som gör mitt liv så fantastiskt.


Jappi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar