söndag 20 juni 2010

Vanlig söndag

Då jag vaknade trodde jag att jag skulle slå upp ögonen till en solig dag.
Det verkade så lovande då jag kom hem vid 4-tiden.
Men så var det inte och latmasken i mig tycker att det är lite skönt.
Det betyder att jag har kunnat ägna min söndag åt att bara slappa i soffan.
Dock så stod jag inte ut med synen av min lite lätt eftersatta lägenhet så jag fick diska och tvätta lite mellan slappandet.
Då köket blivit fint så fick jag en längtan efter att laga mat så jag åkte till affären en sväng. Väl hemma slängde jag ihop en ost,skinka och broccolipaj.

Jag antar att det betyder att jag fått lite gjort idag trots slappande och det känns ju alltid bra.
Igår var det club Barbee och Markus spelade musiken.
Först var jag lite orolig för om det skulle komma något folk då så många var på klubbkampen i torsdags och kanske inte riktigt hade återhämtat sig.
Som vanligt var jag orolig i onödan. Folk hittar alltid till club Barbee verkar det som. Mycket folk och härlig atmosfär som vanligt. Jag älskar verkligen club Barbee.


Från Klubbkampen i lördags

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar