måndag 14 juni 2010

Shopping

Det verkar som att mina jobbansträngningar förra veckan gav resultat.
Jag känner mig faktiskt inte alls lika stressad.
Så pass att jag gick från jobbet redan klockan 3.
Henke hämtade upp mig så att vi fick vår tid på gymmet och sedan åkte vi till Allum.

Jag shoppade igår och då var det en sådan dag då allt jag testade var bra.
Jag kunde ha shoppat precis hur mycket som hellst och fick begränsa mig för att inte göra slut på alla mina pengar. Dock så shoppade jag bara kläder och jag har inga matchande skor.

Så dagens projekt var skor och jag hittade faktiskt två par.
Jag älskar skor!
Jag har dock fortfarande ett skoprojekt kvar så det kommer att bli mer shopping.

Jag gillar verkligen shopping då det är en dag då kläderna passar och är snygga. Mitt problem är att jag ofta får lite ångest efteråt. Var det verkligen nödvändigt att göra slut på så mycket pengar?
Denna gång har jag dock fått mycket för pengarna och tänker absolut inte släppa in någon ångest i mitt sinne.

Nu sitter vi här, jag och Henke, alldeles mätta efter fantastisk sushi.
Ska slappa lite nu.
Hoppas morgondagen blir lika härlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar