måndag 7 juni 2010

Otillräcklig

Jag räcker inte riktigt till just nu.
Jag hinner inte ta hand om mina vänner, jag hinner inte träna som jag vill och jag hinner inte riktigt med mitt jobb.
Detta ger en ganska frustrerad känsla som är svår att tackla.
Jag vill ju så mycket!
Min arbetssituation kommer att hålla i sig i ca 2 månader till och den är inte mycket att göra åt. Tyvärr är detta den tyngsta posten i min otillräcklighet.
Jag måste hitta något sätt att få energi över till vänner och fritid trots mycket jobb. Helgerna är på tok för korta för att hinna med allt.
Jag är så tacksam över att jag har Henke som inte klagar över att jag är tråkig utan snällt hänger med hem till mig för klassiskt slappande i soffan framför tvn.
Det gör att jag inte känner mig totalt misslyckad och det finns hopp att jag ska hitta ett sätt att tackla detta.
Jag har inte glömt er, jag ska bättra mig.
Hoppas att ni har överseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar