lördag 15 maj 2010

4 dagars ledighet??

Jag bestämde mig för att ta fredagen ledig från jobbet för att få några dagar sammanhängande ledighet. Det kändes som en fantastisk idé!
4 dagar att vila upp sig och bara ta det lugnt.
Vad tokig jag är! Jag vet ju mycket väl att det inte är avkopplande att vara ledig!
Jag gillar ju inte ens att ta det lugnt...
Det blir mest att umgås och det händer mestadels på krogen.
På krogen umgås man kvälls och nattetid och samtidigt nyttjas oftast alkohol.
Krogen är i mitt (och ganska många andras) fall samma sak som Bee.
Då jag kommer in i lokalen känner jag mig glad. Så många underbara människor på en plats som jag verkligen tycker om. Folk säger ibland att jag alltid är glad (oftast de jag träffar på krogen), detta är ju naturligtvis inte sant men jag är nästan alltid på gott humör då jag omges av glada och trevliga människor som utstrålar positiv energi.
Nu sitter jag här och mentalt förbereder mig för min fjärde festkväll (plus att jag var ute och åt middag med öl i måndags) denna veckan. Markus ska mingla och de mysiga Sthlmstjejerna kommer att vara på plats, Aron spelar min favoritmusik och de gulligaste killarna man kan tänka sig står bakom baren. Det är inte så jobbigt att komma i mental form med de förutsättningarna och vet ni?? Jag blir ännu gladare om vi ses där också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar