måndag 3 maj 2010

Städmåndag

Man får verkligen sota för sin semester.
Jag har ju inte tränat något sedan i onsdags och det kändes verkligen.
Det var trots allt en härlig känsla att komma igång igen och nu är jag behagligt trött i mina muskler. Får väl hoppas på att slippa träningsvärk i morgon.
Min plan är att simma lite innan jobbet och då brukar det ordna upp sig.
Jag var lat innan jag åkte iväg så lägenheten var i stort behov av lite städning.
Det tog jag itu med då jag kom hem så nu är det fint här hemma.
Visst får man känna sig lite nöjd med sig själv ibland?

Kristian ringde och sa att han var på väg hem från Norge så jag passade på att bädda rent i sängen också. Det är världens bästa att krypa ner i en renbäddad säng verkligen.
Nu ska jag sova gott och vakna av att Kristian ramlar in genom dörren med all sin packning mitt i natten.
Visst har jag ett mysigt liv?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar