onsdag 5 maj 2010

Rakad katt

Idag var en rolig dag för äntligen efter två veckors skada så kunde Henke följa med och träna.
Det är faktiskt roligare att träna ihop.
Jag tror dessutom att jag tar i lite extra då han är med för efter middagen var jag så trött att jag i vanlig ordning somnade lutad mot Henkes axel.
Det är mysigt att man kan vara så avslappnad med sina vänner men ganska tråkigt ur social synpunkt.

Igår var en mysig dag. Kristian är här i några dagar och det var mysigt att komma hem efter jobbet och träffa honom.
Min bästaste mamma tittade förbi och hjälpte mig att att raka min katt. Hon hade några hemska tovor och det var dags att raka för att hon inte ska behöva ha ont.
Efter det åkte jag till Bee (Kristian hade redan åkt dit) och träffade upp Henke.
Middag och mys med underbara vänner, det är bränslet i min vardag!

Nu sitter vi här i soffan, jag och Henke, och kelar med min numera korthåriga Bilbo.
Vi båda är sega men det är så härligt att bara kunna vara och umgås utan konstigheter och krav.
Klockan börjar närma sig tio och mina tankar flyter iväg till morgondagen men först är det sömn som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar