tisdag 25 januari 2011

En kväll i soffan

Idag har jag inte gjort många knop.
Köpte med mig sushi hem på väg från jobbet.
Katterna var övertygade om att detta måste vara godis till dom och blev därför mycket upprörda då jag inte delade med mig.
Jo förresten, något nyttigt har jag gjort idag. Jag har köpt biljett till Way Out West! Det ska bli så tokigt kul att se Robyn. Nu väntar jag bara på att fler bokningar ska ramla in och jag hoppas få en riktigt bra festivalhelg.
Bara tre veckor tidigare ska jag se Roxette, så det kommer bli en bra musiksommar :)
I morgon är äntligen Henke ledig tider så jag kan hänga med honom en stund.
Vi ska träna och sedan vet jag faktiskt inte riktigt, det behöver inte hända så mycket, bara man får umgås lite.
Nu är jag trött och tänker ta med katterna och krypa ner i sängen.
Natti!

1 kommentar: