torsdag 27 januari 2011

Thaimiddag med prins Henrik i Narnia?

Vilken fantastisk eftermiddag!
Jag jobbar ganska korta dagar just nu för att komma i ballans med mitt flexkonto. Detta betyder att jag slutar klockan två till och med måndag.
Solen sken och trots att kylan bet i kinderna så kändes det riktigt bra.
Henke var i stan och jag bestämde mig för att göra honom sällskap.
Vi började med att shoppa men jag hittade absolut ingenting till mig. Då Henke sa stopp beslutade vi att boka biobiljetter för att komma ifrån shoppingen.
Det var nog ingen biodag idag för det var absolut inga problem att få fina platser till Narnia via min Iphoneapp.
På vägen till bion stannade vi till på SPICE på södra vägen och åt fantastiskt god thaimat.
Bion var bra och vi satt och småskrattade nästan hela filmen. Väl ute i kylan så missade jag min spårvagn. Vi bestämde oss för att gå till valand där jag missade nästa spårvagn så vi gick till brunnsparken hela tiden skrattande.
Henke du är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar