söndag 23 januari 2011

En social helg

Som vanligt har min helg sprungit förbi och i morgon är det dags för allvaret igen.
Det är såna här helger som ger en längtan efter långa ledigheter.
I fredags var jag hembjuden till Nina på middag och lite vin.
Lite vin blev till mycket vin och många skratt senare åkte vi in till ett fullsatt Bee. Christo spelade musiken och stämningen var verkligen på topp.
Henke slutade för dagen och stannade kvar och umgicks en stund.
En RIKTIGT lyckad afton!
På lördagen var jag hembjuden till min bror och svägerska på middag. Mamma och Tommy kom också dit. Vi firade att Diana (svägerskan) har tagit examen och nu är utbildad förskollärare. Hon är redan igång och jobbar och jag är stolt över henne.
Som alltid då jag träffar min fantastiska familj så var det en underbar kväll. Det som drog ner betyget lite var att min andra bror tyvärr inte kunde komma.
Vi åt och drack gott och tiden bara flög iväg. Efteråt åkte jag till Bee för några timmars party med kompisarna.
Söndag är min vilodag och jag har verkligen tagit det lugnt idag. Mamma och tommy kom förbi på en kopp kaffe men annars har det inte gjorts så mycket.. Tittat på lite repriser på play-kanalerna och myst med katterna.
En underbar social helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar