onsdag 12 januari 2011

Jobb, träning och gamla vänner

Idag har varit en stressig dag.
Jag sitter i skiten på jobbet och vet inte riktigt hur jag ska komma i kapp.
Jag kommer att lösa detta, det gör jag alltid.
Jag och Agneta bestämde oss för lunch ute idag och smet iväg till Partille för lite sushi. Det var supergott och väldigt mysigt.
På eftermiddagen fick jag oväntat ett samtal från en kompis som jag inte hört av på flera år. Så otroligt glad jag blev. Jag är så dålig på att hålla kontakt med folk som inte naturligt är i min närhet. Detta är en kompis som jag verkligen har saknat och som jag flera gånger har tänkt att jag borde höra av mig till.
Jag ska göra mitt bästa för att inte tappa bort honom igen.
Efter en lång dag på jobbet var det dags för gymmet.
Jag är lite upprörd över bristen på resultat så idag har jag tagit i så hårt att jag är osäker på om jag kommer kunna röra mig i morgon.
Väl hemma har jag fått lite skypetid med min älskade Kristian. Stackarn ligger febersjuk, hoppas han kryar på sig fort.
Detta var min dag i några meningar.
Nu sängen!

1 kommentar: