torsdag 13 januari 2011

Misslyckat

Jag kunde röra mig..
Hade inte ens lite träningsvärk.
Då finns det bara en sak som gäller.
Gör om, gör rätt!
Direkt till gymmet efter jobbet och med en aggressiv attityd pressa mig till det yttersta. Svetten lackade och jag kände att min kropp var lite medtagen sedan gårdagen.
I morgon kommer jag nog ha träningsvärk.
Efter den ansträngningen är det skönt med en lugn kväll i soffan framför datorn.
Katterna ligger runt mig i soffan och spinner.
En kopp varmt chaité sprider en härlig doft och jag börjar känna den där behagliga tröttheten i kroppen.
Trots att jag känner mig ganska tillfreds så är det något som saknas.
Jag har inte umgåtts med någon sedan i lördags och börjar känna mig lite ensam.
Tur att det är helg i morgon, då måste jag väl få umgås lite?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar