söndag 11 juli 2010

Aj! Smärta!

Min kropp har bestämt sig för att säga ifrån. 3 dagar träning i rad utan stretch blev för mycket. Det straffas jag för nu. Jag har fruktasvärt ont alldeles ovanför armvecket och kan inte räta ut armarna. Ser lite ut som stereotypen av muskelbyggarna som man ber "släpp kylskåpet".
Tack och lov så finns Jonas som igår visade mig hur jag ska göra för att stretcha ut just dessa musklerna. Men det tar tid och det gör ont.
Vilken fantastisk dag och kväll vi hade igår. Solen stekte och kvällen var varm.
Detta resulterade i en fullsatt uteservering på Bee. Jag lyckades i alla fall få ett bord där jag kunde avnjuta min favorit, ceasarsalllad, och ett glas "dagens gjort på rosé". Det var fler än jag som hade bestämt sig för att komma till Bee denna kväll och vi blev ett ganska stort sällskap som satt och umgicks i solnedgången.
Micke drog igång partyt inomhus och det var fullt av partysugna göteborgare som slöt upp. Som vanligt en rolig lördagkväll/natt på Bee helt enkent.
Idag varnar dom för åska och precis nu hör jag hur regnet börjar falla.
Bra, då kan jag ägna dagen åt stretch helt utan dåligt samvete!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar