måndag 12 juli 2010

Sommarregn

Idag har varit en varm dag men som tur är så har jag en behaglig temperatur på kontoret. Vi är nu 2 personer som delar på 5 personers jobb så ni kan ju gissa om jag har fullt upp?
Trots värken i mina armar så bestämde jag mig för en tur till gymmet (det finns ju andra kroppsdelar att träna). Det var svettigt men skönt efteråt och värken i armarna börjar avta.
Måndagar betyder Lotta på liseberg med Henke och det är alltid mysigt. Dt är kul att hitta på saker och att sjunga är kul! En riktigt klibbig hetta har legat över stan hela dagen. Jag klagar absolut inte för jag har inte ont av det vädret alls.
Då jag kom hem från liseberg så började det blåsa och regna. En blixt och en åskknall var vad vi fick verkar det som.
Nu avtar regnet och vinden har försvunnit helt.
Hoppas att det blir fint väder i morgon igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar