måndag 5 juli 2010

Låt hjärtat va´me´....

Oj vilken träningsvärk jag har haft idag!!
Jag kan tydligen springa på gymmet flera dagar i veckan och sedan tar en promenad i naturen helt musten ur mig. Konstigt!
Vad jag lärde mig av detta är att jag nog borde komma ut och promenera lite mer.

Måndagar är alltid lite stressiga.
Efter jobbet ska man hinna träna och äta innan det är dags för allsång på Liseberg.
Jag jobbade hårt på gymmet i hopp om att lindra träningsvärken lite men jag tror faktiskt inte att jag lyckades.
Efter att ha slängt in träningskläderna i tvättmaskinen så begav vi oss till Bee.
Jag har saknat ceasarsalladen!! Henke åt en club sandwich som också var god men min sallad var fantastisk. Mätta och belåtna begav vi oss sedan till Liseberg där det skulle sjungas. Vi mötte Kjell vid entrén och sedan sjöng vi för fulla halsar (tema glitter och glamour lite passande). Jag tror att vi kunde alla låtar och vi hade jättekul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar