torsdag 8 juli 2010

Träning trots allt

Idag har jag varit trött.
Så pass trött att jag emellanåt varit tvungen att gå några steg i korridoren för att hålla mig fokuserad.
Trots det har jag faktikt varit effektiv och är nöjd med min arbetsdag.
Då jag trodde att all energi var slut och var på vippen att plocka ihop för att åka rakt hem så blev jag bjuden på en "oreo". En kaka som jag varken vred,slickade eller doppade. Det finns nog en hel del socker i dessa kakor för efter den kakan så fick jag inte bara klart det sista utan jag bestämde mig även för att gymmet var en bra idé. Om jag ska vara ärlig så har jag hela dagen haft lite dåligt samvete över att jag missade träningen igår och minsta tecken tog jag som att jag borde träna.
Det är absolut inte lika kul att träna utan Henke men jag lyckades ta i ordentligt i alla fall.
Nu sitter jag här, sömnig, tränad och mätt på vaniljyogurt och jordgubbar.
I morgon är det fredag, veckans bästa dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar